تو ازم دل ببری منم اغفال بشم
دوست دارم برای تو با همه فرق کنم
خودمو توی چشات یه تنه غرق کنم
با تو باشم غم چیه؟؟؟
با تو مرگ هم آسونه
دلنوشته های من......ما را در سایت دلنوشته های من... دنبال میکنید
برچسب: دیوونه 2afm,دیوونه آرمین 2afm,دیوونه چت,دیوونه خونه,دیوونه بازی, نویسنده: بازدید: 63 تاريخ: شنبه 22 آبان 1395 ساعت: 6:19
حس نمیکنم
اما نمیدانم دلتنگی ام برای چیست
؟؟؟
دلنوشته های من......ما را در سایت دلنوشته های من... دنبال میکنید
برچسب: قلبم از 2afm,قلبم از ارمین 2afm,قلبم از ارمین,قلبم از علی لهراسبی,از بس قلبمو گرفتی,اهنگ قلبم از ارمین 2afm,آهنگ قلبم از علی لهراسبی,اهنگ قلبم از ارمین,سلطان قلبم از عارف,اون گوشه از قلبم, نویسنده: بازدید: 52 تاريخ: پنجشنبه 20 آبان 1395 ساعت: 2:07
ورق میزدم
تمومی نداره
تا آخر عمر
بدهکار مهربونیات هستم
...!!!
دلنوشته های من......ما را در سایت دلنوشته های من... دنبال میکنید
برچسب: مهربونم توی قلبم,مهربونم عماد,مهربونم سعید عرب,مهربونم چاره چیست,مهربونم دوستت دارم,مهربونم تولدت مبارک,مهربونم از سعید عرب,مهربونم هم زبونم,مهربونم مادر,مهربونم سعيد عرب, نویسنده: بازدید: 38 تاريخ: پنجشنبه 20 آبان 1395 ساعت: 2:06
ما را در سایت دلنوشته های من... دنبال میکنید
برچسب: l k k k,مجنون انا,مجنون ليلى,l k k beett, نویسنده: بازدید: 35 تاريخ: پنجشنبه 20 آبان 1395 ساعت: 2:06